Garancia mindig jár az adott termék megvételénél a termékez mely a megvásárlástól számított egy évig tart. A biztosítás pedig az ami megvásárolható 1,2 illetve 3 éves időtartamra. A garancia szűkkörű, míg a biztosítás pedig teljeskörű. Rengetegen viszont azt sem tudják, hogy a biztosítást nem az iStyle-al/iCentre-rel kötöd, hanem egy biztosítócéggel. Ha a telefont beadod biztosításon belül egy problémával, akkor nem az iStyle dönti el, hogy mi lesz a telefonnal, hanem a biztosító. Alapból a garanciával jobban jársz, mivel az iStyle máshogy ítélkezik, mint a biztosító. Én biztosítást szoktam köttetni az eszközökre, mivel ha nem is cserélik ki, legalább az akkori reálértékét odaadják neked.
Nagyon köszi, hogy végigolvastad a cikket, és elnézést kérek azért, hogy most egy ideig nem volt bejegyzés :(
Mostmár viszont visszatértünk, szóval folytatás:) Insta link itt