AppleFanok

AppleFanok

IOS 13 Béta 1/2/3/4 - IOS 13.1 béta1/2 ( frissítve )

2019. július 07. - Almás csávó

Az Apple az ios 13 bejelentése után amint lehetett a fejlesztői béta profilt feltettem, mert egészen addig nagyon meglepő módon de csak egy 2009-es MacBook Próval és iTunes-szal sikerült feltenni e legelső fejlesztői bétát ( ne kérdezd én sem tudom csak megpróbáltam ) a legelső béta az nekem nagyon tetszett:

  • persze tele volt bugokkal
    • nem azt a képet mutatta a fotókban amire kattintottam
    • az instagram üzenetkben invert színeket használ
    • néha a kijlező magától érzékelt
    • pozitívum hogy az akksi az nagyon sokáig bírta, elsőre el sem akartam hinni, reggel 6 körül lehúztam a töltőről és este 8 órakkor még 45%-on volt
    • nekem iPhone SE-n nagyon melegedett
  • a béta 2
    • az instagram invert színek maradtak 
    • a kijlező érzékelés ki lett javtítva
    • az akku időm vissza esett arra amire eddig is azaz maradt az alig egy napos üzemidő
    • kevésbé melegedett
  • béta 3
    • a fotók alkalmazásban a képes buggot javították
    • a magától érzékelős kijelző buggot szinte teljesen javították
    • nem nagyon melegszik de azért messze van az ios 12.3-tól ( én a 12.3.1-et kihagytam )
  • béta 4
    • iPadOS-en és IOS-en más a megjenése a 3D Touchnak és ezzel is lehet törölni az alkalmazásokat.
    • Az Instagram üzenetek már nem színinvertálva vannak
    • nem melegszik

( Frissítve 2019.07.27     20:33 )

  • béta 5/6/7/8 
    • nem vettem észre számottevő különbséget,szóval ezeket hagyom

( Frissítve 2019.09.08 12:00 )

ios 13.1 béta 1/2

  • legfontosabb változás számomra amit észrevettem,a hangerő sávba jelzi hogy fullhalgató vagy a rendes hangszórón megy a zene.

 

( frissítve 2019.09.08 13:00 )

De a legfontosabb! Amit most olvastál azt hiheted hogy ezek nagyon zavaró hibák lehetnek de nem nagyon... a második béta óta már használható és hiszitek vagy nem de számomra ez stabilabb mint az ios 11-ből akármelyik verzió. A Dark mode jól működik és bár az SE nem rendelkezik OLED kijelzővel de én használom mert este akkor sem süti ki a szemem bezzeg a legalacsonyabb fényerős fehér is képes bántani a szemet pl beállítások vagy a zene alkalmazás.

Napi használatban lévő készülékre továbbra sem ajánlott feltenni.

Telepítés videó Apple Pie

IOS 13 kompatibilitás 

iPhone:

  • iPhone XS
  • iPhone XS Max
  • iPhone XR
  • iPhone X
  • iPhone 8
  • iPhone 8 Plus
  • iPhone 7
  • iPhone 7 Plus
  • iPhone 6s
  • iPhone 6s Plus
  • iPhone SE

iPod:

  • iPod touch (7th generation)

iPad ( iPadOS )

  • 12.9-inch iPad Pro
  • 11-inch iPad Pro
  • 10.5-inch iPad Pro
  • 9.7-inch iPad Pro
  • iPad (6th generation)
  • iPad (5th generation)
  • iPad mini (5th generation)
  • iPad mini 4
  • iPad Air (3rd generation)
  • iPad Air 2

A Public béta mindenki számára elérhető de csak saját felelősségre és persze biztonsági mentés készítés után hiszen ha baj van az ios 12.3.1 vissza állítható de az ios 13-as mentés nem fog rámenni.

A bejegyzés trackback címe:

https://applefanok.blog.hu/api/trackback/id/tr514930462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása