AppleFanok

AppleFanok

Az Apple sem a régi....#2 avagy megint az akksi

2018. március 02. - Almás csávó

Egy kicsit hasonló lesz mint amit Domi írt. Ma ( reggel a 80%-al indultam el otthonról ) a szokásosnál is jobban elkezdtem nyomkodni a telefonomat,játszottam,böngésztem ( FaceBook a böngészőn belül nem vesz annyi netet ) és az iskola után olyan 28% körül voltam. A villamoson zenét hallgattam és Népligetben elkezdtem Magyarósi Csaba mai videóját nézni és akkor jelzett a telefonom hogy 10% alá merültem ez kb a videó felénél volt,ez jó tesztje annak is hogy az akkumulátor állapota funkció mennyire lehet hiteles hiszen az azt mutatta hogy az akksi kapacitása 90%-os azaz 10%-ban van elhasználva. Ebből arra jutottam hogy akkor kb olyan 10%-os töltöttség alatt ki fog kapcsolni a hidegben ( jelen esetben -5 fok volt ) és így is lett. Felszálltam a buszra és elővettem a telefont akkor volt 6%-on de már a telefon elkezdett kicsit szaggatni,itt tudtam hogy lassan töltőre kell tenni vagy ki fog kapcsolni és így is lett a telefon kikapcsolt 6%-on -5 fokban. És hogy ennek mi a franc köze van ahhoz hogy az Apple sem a régi? Hát az hogy tavaly az iPhone 4 és 4S-em -10 fokban sem kapcsolt ki 5%-alatt sem. Miután a telefont a töltőre tettem rá egy percre bekapcsolt és ugyanúgy 6%-on folytatta „szóval nem az van hogy elveszett a kapacitás 6%-a,hanem vagy ott van vagy nincs”. Azért mondtam hogy az Apple sem a régi mert az iPhone 4S-t egy nap többször töltöttem és 1,5-2 év után sem kapcsolt ki 10% alatt a hidegben de a kicsivel több mint 1 éves SE-m 6% alatt kikapcsol a hidegben az meglepett.

A bejegyzés trackback címe:

https://applefanok.blog.hu/api/trackback/id/tr8313710362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása