AppleFanok

AppleFanok

AzAppleFőGonoszságai #2 - Akkumlátorok

2018. február 25. - fdomii

Igen, az Apple akkumlátorai valaki szerint nagyon jók, valaki szerint pedig csapnivalók. Én egészen kb. szeptemberig az első véleményen voltam, de akkor rohamosan elkezdett romlani az amúgy másfél éves iPhone SE-m. Naponta már minimum 2X kell töltenem, ha nem használom semmit, akkor is 5 óra alatt kb. 20%-ot merül. Eddig viszonylag bíztam benne, mert azért idáig viszonylag használható volt. Ma voltam kint reggel Ferihegyen repülőgépet fotózni, reggel 8:30-kor, amikor kb. -3 fok volt. Alapból csak a flightradar24-et használtam, akkor már 62-őn voltam, pedig 100%-ról indultam (szerintem ez se normális, de ez itt most minegy). Amikor szállt fel az egyik nagy gép, akkor a telefonon gyorsan a zárolási képernyős fotózási opcióval szerettem volna fotózni. El is húztam, amikor rá akartam nyomni a nagy fehér FOTÓZÁS gombra, akkor így elhomályosult a kép és csak úgy random kikapcsolt. Akkor utána gyorsan megpróbáltam visszakapcsolni, de nem tudott újra életbe lépni. Beraktam a belső zsembembe, hadd melegedjen fel picit az akksija. Akkor sikerült visszakapcsolnia, 62 %-on volt akkor (is). Akkor utána újra lehetett használni. DE! (Saját vélemény következik, aki nem szereti az ilyeneket ne olvasson tovább!) Szerintem nem azért perkáltam ki az Apple-nek kb. 170.000 Forintot, hogy utána az akksi így cserben hagyjon. Valószínűleg nem csak a 6S-ek akksijával volt/van a probléma, hanem az SE-vel is. Utána már igaz, hogy problémamentesen tudtam használni, de ez akkor se normális!

Köszönöm, hogy végigolvastad a cikket, csekkold a blogunk Instagram-ját!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://applefanok.blog.hu/api/trackback/id/tr7013698084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása