AppleFanok

AppleFanok

Bye-bye Apple, helllo Xiaomi

2019. november 08. - fdomii

Sziasztok. Ez a cikk –főleg úgy, hogy ez a blog alapjáraton Apple-ös dolgokkal foglalkozik- elég hülyén fog hangzani. Ma arról lesz szó, hogy miért váltottam Androidra, pontosabban MIUI-ra, mi vezetett erre, stb…

Lehet, hogy már említettem, én eddig egy iPhone 7+-t használtam. A telefon alapvetően jó volt, probléma mindösszesen csak a dock csatlakozóval volt, csak egy pozícióban töltött. Illetve az akksival is volt baj, de ezt – mivel iPhone – nagyon meg sem kell említenem. Egy ideig még ez türhető volt, ám nagyon nehéz volt töltőre ügyeskedni a telefont, alig fogadta el a töltést, és ha el is fogadta, akkor sem mindig. Az akku pedig nagyon gyorsan merült. És ez nem volt éppenséggel egy jó kombó. Sőt! Így alig lehetett használni. Baromi gyorsan merült, és alig volt hajlandó tölteni. Illetve ugye ezáltal vezetékes fülest sem lehetett vele használni, hiszen azt sem lehetett rendesen beletenni. Úgyhogy a végére szívás volt. Egy ideig néztük az új iPhoneokat, de valahogy egyik sem tudott megragadni. Őszinte leszek, nem tudom miért, de nem. Szeptember végén a Lurdyban jártam, aki ismerős Pesten, az tudja, hogy ott a Xiaomi boltja. Mivel már egy roller teljesít a családban szolgálatot, így úgy döntöttem, hogy bemegyek. Akkor találkoztam először azzal a névvel, hogy Xiaomi MI 9T Pro. Nézegettem, próbálgattam a telefont. Először igazán a 48MP-es kamerája ragadt meg. Illetve a kijelzőbe épített touch ID is. És hát a selfie kamera poénjáról se feledkezzünk meg :D Ott még helyben lebeszéltem róla magam, mondván, hogy de én márpedig Apple-ös vagyok, és maradok is. Ezen kijelentésem  1 hónapig volt helytálló. Ugyanis akkor az iPhone dokk csatlakozó teljesen felmondta a szolgálatot, a töltést semmilyen szintig nem fogadta el, bárhogy tetted bele a kábelt. Itt adtam teljesen fel. Ugyanis nagyon drága, megközelítőleg 50.000 Ft ráfordítás kellett volna a telefonra. Ezzel még nem lenne baj, ha nem lenne az értéke is ennyi. Illetve nem is a legújabb széria. Sőt mitöbb. 2016-os. Ami már nagyon nem mai. Most, hogy lassan 3 hete használom a Xiaomi MI 9 T Pro-t így már talán érdemben tudok róla nyilatkozni. Az egy nagyon jó gondolat, hogy van rajta jack csatlakozó. Illetve a színe is sokkal különlegesebb, talán szebb is, mint az iPhone-é. Illetve a kijelző is gyönyörű. Éshát extra szép fotókat csinál. Természetesen ettől függetlenül az Apple számítógép illetve tablet megmarad, mindösszesen csak telefont cseréltem. És persze az sem kizárt, hogy egyszer majd visszatérek telefon fronton az Almásokhoz. De most egy ideig biztos nem. Ha mutatnak egy olyan premiert, hogy a minőség mellett az ár is jó legyen, akkor kétség kívül Apple. Viszont ameddig ezek nem tudnak teljesülni, legalább egy minimális kompromisszum mellett, akkor addig Androidos maradok.

                És most jöhet a másik nagy kérdés, a bloggal mi lesz?... Sajnos mindkettőnkben, Almás Csávóban (legalább is ti így ismeritek) és bennem is csökkent az elhivatottság a blog iránt. Szerintem olyan, mint múlt évben, olyan szintű poszt sűrűség nem lesz már többet. Mert igazából már a jó témákat ellőttük. Nagyon nincs már miről írni. Természetesen ha Apple event van, vagy bármi extra, arról be fogunk jelentkezni egy cikkben, de a kiegészítő rovatok, pl. a #TIPPEK sorozat valószínűleg nem fog továbbmenni. Egy-egy elszórt poszt nem kizárt, de stabil folytatás egyelőre nem garantált. Amint Almás Csávóval egyeztetek, jelentkezek a folytatással

Köszi, hogy végigolvastad!

Barátsággal, Domi  

A bejegyzés trackback címe:

https://applefanok.blog.hu/api/trackback/id/tr815297788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása