AppleFanok

AppleFanok

Flightradar24 - a legjobb repülőnéző app - Tippek #5

2018. március 01. - fdomii

Ez a mai cikk arról fog szólni, hogy ÉN mennyire szeretem a Flightradar-t, mennyit használom, stb. Kezdjunk is bele.

Én a silver előfizetéssel vagyok, személy szerint nagyon szeretem. Mutatja a gép gyártási számát, a korát, lajstromát, pontos típusát, és mindent amit tudni kell róla. Csak annyi vele a baj, hogy nagyon viszi az akksit. Én egyedül ezt nem szeretem benne. Mert amúgy mindent összegezve a kedvenc alkalmazásom lett.Igaz, hogy szoktak lenni kisebb bug-jai, de ettől függetlenül jól használható. Fontos viszont letisztáznom, hogy ez nem kém app.

Ez a cikk most ennyi, mivel csak ajánló akart lenni. Kövess be minket Instán ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://applefanok.blog.hu/api/trackback/id/tr4413707360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása