AppleFanok

AppleFanok

Érdekes Bugg az IOS-ben

A rendszer több mint 10-20-30 esetleg 40GB

2018. február 03. - Almás csávó

Ezt  már páran észre vehették,akik néha megnézik mi menyi helyet foglal a telefonon pl képek és videók különböző alkalmazások. Ezt bárki megnézheti a: Beállítások/általános/iPhone vagy iPad tárhely. Az egyik nap én is ezt tettem és arra lettem figyelmes hogy a rendszer több mint 40GB volt,ez azért fura mert egy 64GB-os telefonon akkor még volt 10GB szabad hely és a fotókra a telefon 340MB-ot írt,gondoltam hogy "valami ezoterikus izé baszakodik a háttérben" és elkezdtem utána nézni hogy vajon ez mi? Mások írták hogy akármikor nyitják meg ezt a telefonjukon mindig mást ad ki, ez oké de akkor is a rendszer több mint 40GB az érdekes. Másnap csináltam egy biztonsági mentést az iTunes-on keresztül és gyári visszaállítást csináltam hátha az jobb lesz és így is lett.

Nem tudom hogy ez hogy lehet, esetleg egy bugg hogy a fotókat össze vonta a rendszerrel de a tárhely is több lett nem 10GB maradt hanem 16GB minden adat visszaállítása után. (Igen ilyenkor a "láthatatlan" fájlokat is törli de az nem 6GB ). Ha nálatok is ilyen van 10/10-szer ugyanazt mutatja akkor ajánlott egy gyári visszaállítás persze biztonsági mentés készítése után.

Előtte:



Utána azért vannak itt érdekességek

A bejegyzés trackback címe:

https://applefanok.blog.hu/api/trackback/id/tr3113629228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása