AppleFanok

AppleFanok

Mire mész ma egy iPhone 5-tel???

2018. január 21. - fdomii

 

Ha azt használod, akkor te tényleg kötődsz még Steve Jobs-hoz. Jó nyilván nem rokonsággal! Ez az utolsó olyan telefon (úgy tudom) amit még Steve látott. Én Nekem az volt a kezdő telefonom, nagyon szerettem. Igazából csak annyi a baj, hogy picit mozog benne a proci. De az is megszokható. Sajnos az Apple 2017-ben kinyírta a támogatását, tehát max. iOS10-ig tudsz rajta frissíteni. VISZONT. Szerintem ha olyat szeretnél, nem ajánlom. Inább vegyél egy SE-t mivel azzal még pár évig biztos elleszel. Nyilván ha baromi olcsón hozzá tudsz jutni, akkor jó ötlet. De amúgy a strapabírósága is nagyon jó a telefonnak, ezt teszteltem is véletlen. 10-20 év múlva gondolom ezeknek viszonylag nagy értékük lesz, mivel:
-ezen lett Lightning először
-ezen lett először alul a Jack (Ok, azóta ki is szedték a telókból)
- első 4col-os modell

Szóval igen. Ez a cikk kb. ennyi, Sziasztok

A bejegyzés trackback címe:

https://applefanok.blog.hu/api/trackback/id/tr1413593455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása