AppleFanok

AppleFanok

Hol rontotta el az Apple?

2018. február 28. - fdomii

Merthogy igen, az Apple tényleg elronotta. Ebben a mai cikkben azt fogom kivesézni, hogy szerintem az Apple hol cseszte el. 

Az utolsó iPhone amit még Steve Jobs készíttetett az az iPhone 5 a 4,0 COLOS KISZERELÉSBEN (nem abban a bazinagyban). Maga, Jobs is megmondta, hogy ennnél nagyobb méret nem kell. Egyszerűen túl nagy! Nem felel meg minden ember igényének! A kisebb tenyerűek sz*pnak! (Jó, mondjuk a 16GB-os tárhely is szopóroller volt) Nem tudsz rendesen kapaszkodni a buszon, mivel 2 kéz kell az iPhone használatához! Értem, hogy lépést kell tartani a konkurens cégekkel, de az Apple mégsem ez a cég volt. Handras is ezért lépett ki a csapatból. Én még mindig az SE-t tartom a leutolsó fennmaradt Steve Jobs-os telefonnak. Viszont! Az 5 nek sokkal jobb a GYÁRI akksija, mint az SE-nek, az előző cikkemben az akkun rendesen ki is akadtam (itt olvashatod a cikket). És ez szerintem nagyon gáz! Amióta elkezdett lekerekülni az iPhone oldala, szerintem azóta lett szar az iPhone! Simaliba, kicsúszik a kezedből, volt iPhone-od, nincs iPhone-od.! (Ezért is szeretem jobban az SE-t mivel strapabíróbb is) Aztán az iPhone X (nem ,,iksz,, hanem TÍZ!!!!!) FaceID-ja is oltári gáz. Ok, hogy állítva működik de ha a telefonod fektetve van, akkor már beblokkol. Az Apple-nél már bekattant egy ilyen ,,csak a pénzre hajtok, semmi más nem érdekel, főképp nem a vevő igénye,, style ami szerintem nem épp valami jó. És igen, ettől függetlenül szeretem az Apple-t, de ha azt akarja, hogy törzsvendég maradjak, akkor gyorsan változtasson.

Köszi, hogy végigolvastad ;) Insta itt   

A bejegyzés trackback címe:

https://applefanok.blog.hu/api/trackback/id/tr4813706486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása