AppleFanok

AppleFanok

A legjobb iPhone appok szerintem - Tippek #20

2019. november 12. - fdomii

Most, hogy már nem vagyok iPhone felhasználó, így ez neház kérdés. De ettől függetlenül a tapasztalatokat le tudom írni. Igyekszem nem csak a basic appokat (Messenger, Fb, stb.) leírni, hanem azokat is, amik talán kevés ember számára ismertek. 

#1 Koin

A Koin egy magyar fejlesztésű alkalmazás, melyben a pénzügyeidet nézheted. Felvezetheted kiadásaidat és a bevételeidet is, de akár azt is, ha hitelt vettél fel. Így valószínűleg te is jobban fogsz bánni a pénzzel, hiszen látod, hogy mennyi van aktuálisan, illetve, hogy még mennyire tudod elereszteni a nadrágszíjat. 

#2 Zene

OK, tudom, ez basic Apple - app. DE! Andoridról visszatekintve nekem baromi jó programnak tűnik. Sokkal egyszerűbb a kezelése, átlátható, aránylag sok dal (de sajnos nem mindegyik) érhető el rá. Én jelenleg Spotifyt használok Androidon, személy szerint az nekem bőven felér egy A. Musickal. 

#3 Telegram

A telegram hasonló a Viber - Messenger - WhatsApp trióhoz, de még is, valahogy megbízhatóbb. Kevesebb felhasználó használja, ezáltal békésebb, jobb használni. Én például a családdal ezen keresztül tartom a kapcsolatot, mivel ugye Androidon nincs sajnos iMessage. Igazából ez az app az iMessagenek az Androidos megfelelője, erre jó példa, ha beleteszed az Andoridos emojikat, akkor a küldés után neked is automatikusan Apple-össé teszi őket. Én ezt eléggé szeretem, mivel az Androidos emojik (gusztustalanságok) nem annyira befutók számomra.

#4 iPhone keresés (vagy mi is lett az új neve :D ) 

Ez az ami még nagy hátránya az Androidnak, nincs benne gyári keresés. igaz, a Google Maps erre egy teljesen jó alternatíva, ám az akkor sem gyári. 

#5 Facetime

Így visszagondolva, többször kellett volna használnom, mert sokkal jobb mint a Messenger videochat és társai. Androidon, - amennyire én tudom - ennek nincs beépített basic változata. 

# :( 

Ez a cikkzárás megint nem lesz szép. Sajnos, ahogy előző posztomba is írtam, az Android átállás miatt, nem tudom hogy mi legyen a bloggal. És, hogy ez mégis miért a #Tippek sorozatba kerül? Mivel számomra ez volt a kedvenc sorozat. Szerettem csinálni, bár a számozás nem nagyon ment :D . Szerintem ezek közül születtek -az én oldalamról- a népszerűbb cikkek is. 20 (+/- 2) cikket megélt, szóval abszolút hosszú sorozat lett. De nem tudom mi lesz vele. Hiszen nincs rendszeresen iPhone készülék a kezemben. Sőt. Elég ritkán. És így én is el fogom felejteni a tippeket. Szóval passz :/ szeretném valamilyen formában továbbvinni a sorozatot, de nem tudom mi lesz az a forma. Tőlem még az elkövetkezendő időkben várható 1-2 cikk, az Androidos átállásról, az ott szerzett tapasztalatokról, stb.-ről. Ezeket a cikkeket úgy döntöttem, hogy a tippek sorozatba fogom tenni. Szóval azok lesznek a lezárások! 

 

Köszönöm az olvasást :) sziasztok

A bejegyzés trackback címe:

https://applefanok.blog.hu/api/trackback/id/tr5415302998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása