AppleFanok

AppleFanok

Apple Watch Series 2 - hogy bírja az igazi strapát?

2018. február 10. - fdomii

Ma voltam a Cyberjump -ba és miközben trambulinoztam ugráltam, vagy éppenséggel a bazi nagy szivacstengerből (vagy miből)másztam ki, néztem, hogy az óra hogy bírja. (spoiler: jól) Amikor felvittem erős kétségeim támadtak arról, hogy tényleg itt kell-e tönkretenni a Watch-ot. Nem kellett volna paráznom. Teljesen jól bírta, bár igaz időnként nagyon melegített. Én nagyon szeretem az órát, egyedül egy bajom van vele: mégpedig az, hogy tiszta hajszálkarc a kijelzője! (Most sem szponzorációs blokk fog következni:) Én gonodlkozok azon hogyha majd az iGlass kiadja a fóliát az órára, megvegyem. Nem tudom nyilván csak szeretném... Azért is hagytam magamon az órát, hogy mérje az aktivitásomat! Köszönöm, hogy elolvastad:)

A bejegyzés trackback címe:

https://applefanok.blog.hu/api/trackback/id/tr6613652422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása