AppleFanok

AppleFanok

Az iPhone X S MAX

2018. november 30. - fdomii

Sziasztok! A mai cikk különleges lesz, mivel ezt nem én (fdomii) és nem is Almás csávó írta! Hanem Alacs Benedek. Benedeket hamarosan reményeink szerint üdvözölhetjük az íróink körében! Reméljük fog Nektek tetszeni a cikk!

 

Az iPhone X után nem lettek nagyobb durranások mivel az x-et nincs hova fokozni. Az xs
maxon például csak a kamera változott és a képernyőmérete azon belül is a képpontsűrüség
és az A12 BIONIC-os proccesor sem elhanyagolható, de ezekről egy kicsit később. Amikor
meghallottam hogy az apple három új telefont hoz a piacra őszintén izgatott lettem. De
amikor bejelentették őket nagyot csalódtam az Apple-ben. Csináltak egy jó telefont az X-et és
bedobták ugyanezt pici eltérőkkel, az áráról meg ne is beszéljünk. Fél millió egy telefonért
senkinek nem éri meg (vannak kivételek ne értsetek félre).Na most hogy vérig sértettük az
Applet ideje a jókról is beszélni. Annak örültem hogy már nem 3gb RAM volt a mobilba
mert, az bosszantott hogy képesek voltak kiadni 3gb-tal egy iPhone X-et. Na de van egy A12-
es BIONIC-os proccesor ami szerintem eszméletlen gyors. A kamera eddig is jó volt,ha
képernyő mérete nagy az sose baj. Őszintén nem ajánlom annyira maximum azoknak az üzlet
embereknek akiknek kell 5** tárhely és akiknek nem telefon kell hanem egy hordozható gép.
Köszönjük a figyelmet!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://applefanok.blog.hu/api/trackback/id/tr3814405592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása