AppleFanok

AppleFanok

Milyen telefon éri meg most az iStyle-tól?

2018. február 05. - fdomii

Nem, nem szpozorációs blokk! Most ebbe a cikkbe nyíltan le fogom írni, hogy én mit javaslok! Ez csak az én véleményem!

• iPhone SE: kezdőár: 109.990,-  Szerintem ez a telefon éri meg a legjobban. Én is SE-t használok, nagyon meg vagyok vele elégedve; strapabíró, megbízható. (jó mondjuk az akksi így másfél év után picit besz*rt)

• iPhone 6s (+): ugyan az a véleményem mint az SE-ről, csak nagyobb méretben

• iPhone 7 (+) : Alapjáraton egy megbzható teleon, de még mindig picit túlárazva.

• iPhone 8: iPhone 7 üveghátlappal és mégjobban túlárzva

• iPhone X: Baromira túl van árazva. DE: ezért ne az Apple-t hibáztassuk (na jó, picit Őt is) de alapból a 27%-os ÁFA tehet az egészről. Mégis, ha nagyon szeretnéd, akkor express szállítással rendeld be az USÁ-ból! Most minden fórumon (pl.: index ) arról lehet olvasni, hogy a dollár árfolyama zuhan! Tehát ezt tudom csak javasolni. Köszi, hogy végigolvastad, ha van kedved kövess be Instagram-on! Ha kérdésed van: kommentelj! A következő cikkben találkozunk, sziasztok:)

A bejegyzés trackback címe:

https://applefanok.blog.hu/api/trackback/id/tr813637614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása