AppleFanok

Biztosítás és garancia - mi a kettő közötti különbség? - Tippek #5

2018. április 17. 18:03 - fdomii

Garancia mindig jár az adott termék megvételénél a termékez mely a megvásárlástól számított egy évig tart. A biztosítás pedig az ami megvásárolható 1,2 illetve 3 éves időtartamra. A garancia szűkkörű, míg a biztosítás pedig teljeskörű. Rengetegen viszont azt sem tudják, hogy a biztosítást nem az iStyle-al/iCentre-rel kötöd, hanem egy biztosítócéggel. Ha a telefont beadod biztosításon belül egy problémával, akkor nem az iStyle dönti el, hogy mi lesz a telefonnal, hanem a biztosító. Alapból a garanciával jobban jársz, mivel az iStyle máshogy ítélkezik, mint a biztosító. Én biztosítást szoktam köttetni az eszközökre, mivel ha nem is cserélik ki, legalább az akkori reálértékét odaadják neked. 

Nagyon köszi, hogy végigolvastad a cikket, és elnézést kérek azért, hogy most egy ideig nem volt bejegyzés :( 

Mostmár viszont visszatértünk, szóval folytatás:) Insta link itt

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://applefanok.blog.hu/api/trackback/id/tr2413842002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.