AppleFanok

AppleFanok

Nikon D3000 - a remek kamera ennyi év után is! - Tippek #9

2018. május 18. - fdomii

Ez a cikk picit el fog térni az eddig megszokottaktól, mivel most egy kamerateszt lesz olvasható, ha érdekel olvass tovább! 

Most, az elmúlt napokban kezdtem el aktívabban használni a kamerát, de nekem már most is van róla egy viszonylag jó véleményem! 


Képtalálat a következőre: „nikon d3000”

Itt a kamera, róla van szó. Én nem annyira szoktam az alap objektívvel használni (18-55mm), hanem mindig a másodikkal (55-200mm). A fényképező kifejezetten egyszerűen kezelhető, nincs benne semmi különösebb nehézség, ami azt jelenti, hogy akár egy tapasztalatlan is tudja használni, 3 percnyi tanulás után. Az én kamerám 2010-es, ami azt jelenti, hogy már nyolc éves, hogy ezt jelenti, hogy az iPhone 4 megjelenésekkor jött ki. Bármilyen meglepő, de a kamera nagyon időtálló, ami azt jelenti, hogy most is nagyon szép képeket csinál

AKKUMULÁTOR:

Végre, van egy olyan eszköz is, ami nem merül le 2 perc után. Nyugodt szívvel ki merem jelenteni, hogy a kamera akár 10 órát kibír egy feltöltéssel kikapcsolás nélkül, ami azért valljuk be nem valami rossz arány.

MIT LEHET VELE FOTÓZNI?

A kamerát rengeteg sok fotózási módban próbáltam, teszteltem kávéportrézással, C17-es fotózással és életképek készítésére is. A fókusza nagyon gyönyörű. Szinte minden élethelyzetben megállja a helyét és megcsinálja nekünk a lehető legjobb képet. 

Köszönöm, hogy végigolvastad a cikket, Insta link itt, és találkozunk a következő cikkben, legyen szép napod! ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://applefanok.blog.hu/api/trackback/id/tr8113978372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása