AppleFanok

AppleFanok

IOS 11.3 béta 3 teszt,ami jó lehet az iPhone 5S-nek...

2018. február 22. - Almás csávó

Én a béta telepítését nem javaslom senkinek csak SAJÁT felelősségre.

Tegnap este már elérhető volt,én ezért lefrissítettem az iPhone SE és iPhone 5S készülékeimet és mivel az első 2 béta az 5S-en nagyon lassú és buggos volt addig ez a 3. egész jó lett,legalábbis 5S-en gyorsabbnak tűnik,SE-n nem tapasztaltam jelentős változást. Nem,nincs benne az akkumulátor kímélő opció de valamivel gyorsabb lett tőle a telefon. Miután a telepítve lett a 11.3 az utána lévő belépés nagyon laggolt és lassú volt amit egy újraindítás után nem is vettem észre és onnantól kezdve valamivel gyorsabbnak tűnt a telefon,nem jelentősen de azért már érezhető.

Összegezve:

  • a telefon gyorsabb olykor,olykor meg nem
  • egyenlőre nem ajánlott csak ezért leszedni a bétát
  • buggok vannak benne főleg  a belépésnél
  • 5S-en nem stabil  az az érzés hogy gyorsabb,csak néhány alkalmazáson
  • 5S-en ennek kellemesebb a használata mint a béta 2-nek volt.

Én a béta telepítését nem javaslom senkinek csak SAJÁT felelősségre.

A bejegyzés trackback címe:

https://applefanok.blog.hu/api/trackback/id/tr3213690380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása